Glada kaniner

Igår fick jag ta ut alla kaniner i deras hagar igen efter att ha varit i burarna i två dagar. Det tyckte dom verkligen om, det regnade även mycket men de brydde sig inte om det.. även fast jag fick ta in rätt smutsiga kaniner.
Idag kom jag hem vid 15.00 eftersom att bussen blev sen IGEN!! Blir så trött, vi slutade ju 13.00 idag. Aja, när jag kom hem gick jag direkt till kaninerna och gav dom lite nytt vatten. Så nu ska jag strax gå ut igen och vara med dom i några timmar! Mirabelles bur behöver nog också städas.. :)

Min fina flicka Mirabelle på bilden!

Kommentarer
Postat av: Chele

Lyllo dig som har så många kaniner <3:D

2012-03-31 @ 21:59:42
URL: http://fotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0