Dag 29

Idag är Mirabelle på dag 29 ungarna kan komma när som helst nu, men tror som sagt att de inte kommer först på onsdag men man vet ju aldrig. Ikväll när jag skulle ge kaninerna mat så ville Mirabelle inte äta provade att ge henne en morot men hon ville inte ens ha det.. hon bara låg på samma ställe hela tiden och vägrade att röra på sig. Jag är lite orolig nu, ingen av mina honor har aldrig varit så innan ungarna kommer. Dom har haft fullt upp med att bygga bo! Hoppas att det inte är någon fara och att allt går bra med henne, det är ju klart att hon är trött. Om några timmar ska jag ut och kolla till henne igen så att allt är bra.
Vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade min lilla flicka! Håller tummarna på att allt går som det ska. :)


Hur söt kan man vara? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0