Bebisar!

Inatt, eller tidigt imorse fick My sina bebisar, precis som jag trodde! :) Jag vet inte ännu hur många de är, men ska försöka räkna dom lite ikväll. Det låg i alla fall 4 eller 5 ungar utanför boet imorse, men de levde och såg ut att må bra så jag lyfte tillbaka dom till sitt varma och mysiga bo. :) Och nu när jag kom hem har hon täckt över hela boet med halv från typ halva buren, haha.
Har varit i skolan idag så kom precis hem, vi slutade klockan 15.00 men jag är inte hemma först ca 17.00 hatar att åka med våran buss! Så segt. Om vi bara fick åka taxi raka vägen hem till oss hade vi varit hemma 15.30. :o
 
 
MIN LILLA BEBIS NÄR HAN VAR CA 2 VECKOR, söt va? :')

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Guu så sööt! :')

2012-08-22 @ 19:55:27
URL: http://www.isabellelinnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0