En vecka kvar..

Nu är det ungefär en vecka kvar tills My's bebisar kommer! :D Hon är helt klart dräktig, hon har fått en riktig "bebismage" :') Så sött!
Tror även att Sam kommer få ett nytt fint hem, han ska troligen få flytta till en barnfamilj. :) Det skulle vara helt perfekt för honom. Måste ta någon dag nu och städa alla burar + kaninstallet, måste fixa My's bur nu innan ungarna kommer, hon ska få massor med halm så hon kan bädda ett riktigt varmt och mysigt bo till bebisarna. Tror att jag ska fixa allt det där på fredag, för på torsdag ska jag åka hem till Alice, så då hinner jag inte. Och imorgon hinner jag inte för att jag kommer inte vara hemma då heller. :')
 
 
BEBISAR! :D
 

Kommentarer
Postat av: Malin W

Åh, så söta! :')

2012-08-15 @ 19:41:13
Postat av: Isabelle

Fina bilder, och sjukt söta beebisar!:)

2012-08-22 @ 19:56:52
URL: http://www.isabellelinnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0