SLUT!

Är så sjukt trött, får gå upp klockan 05.30 för att hinna med bussen o allt. D:
Men idag har jag varit i skolan först, vi gjorde tacos kollade på film och sådär, ganska trevlig dag i alla fall! Efter skolan åkte jag hem till bästavän och var där ett tag, sen åkte jag hem och fixade kaninerna och åt mat. :) Så nu tänker jag faktiskt lägga mig i sängen och kolla på någon film, sen sova! :) Imorgon ska vi vara ute hela förmiddagen med klassen, och det skulle regna. Kul.
Kollade till ungarna idag också, allt såg bra ut. Men helt sjukt hur snabbt de växer, dom har blivit lite större än dom var igår. Nästa tisdag kommer dom att vara dubbelt så stora som när de föddes ungefär. Imorgon kanske jag passar på att fota någon liten bild på någon bebis så ni får se! :D
 
Puss på min lilla bebis! Han är typ 10 veckor nu, tiden går snabbt. Tyckte nyss att jag gick upp tidigt varje morgon och var uppe sent på kvällarna för att lillen skulle få i sig sin välling. Men det är helt klart värt det, aldrig haft en sån underbar liten kaninunge. :')
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0