Sol

Det har varit sjukt fint väder idag! Sol och varmt hela dagen, helt perfekt! :D Har solat typ hela dagen, så har bränt mig på ryggen.. :(
Annars så har jag precis lagt ut en annons på blocket, så nu är Sam till salu. Han säljs för endast 100 kr eftersom att han är över ett halvår och inte har någon stamtavla. Hem är alltid viktigare en priset, så om rätt köpare inte dyker upp säljs han alltså inte. Nu ska jag gå ut och fixa lite med kaninerna, de ska få mat och vatten sedan ska dom komma in från deras hagar. Sen ska jag duscha, fixa te och kolla på någon bra film.
Puss!
 
 
Jag kommer verkligen att sakna min lilla pojke. <3

Kommentarer
Postat av: Kaiza

Heeeej Alilia :D<3

2012-08-10 @ 23:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0