21 Juli

Hejsan! :) Idag har det varit sol och varmt precis hela dagen, helt underbart! Jag började dagen med att städa alla kaninburar och kaninhuset, så nu är det riktigt fint och rent. My fick hoppa omkring lös på gården idag medans jag fixade hennes bur.. sen när det var dags att ta in henne var hon helt borta? Jag och syster letade efter henne hur länge som helst men hon var helt borta. Sen hörde jag något i en stor buske som står brevid kaninhuset och då såg jag henne sitta där i skuggan och äta på ett maskrosblad, haha sötnos. Men jag fick lite panik först när hon var borta! :o
Sedan efter det har jag varit vid stranden i stort sett hela dagen och solat och badat, det var 22 grader i vattnet så det var helt okej. Hela sommaren har det varit så kallt i vattnet så man har typ inte kunnat badat. Nu ska jag äta, sedan ska jag gå till stranden igen.. :)
Ha det bra! :D
 
 
 
Jag lånar INTE ut mina bilder till hemsidor som Stallet.se eller liknande sidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0