Rosa

Jag skriver bara om min franska vädurar hela tiden, men det är faktiskt så att jag har tre andra kaniner också. :) Sam som är en lejonhuvad dvärgkanin, sen har vi Rosa och Popcorn som är vanliga dvärgkaniner. För inte så länge sedan blev Rosa 8 år! Hon är helt klart favoriten av alla kaniner, jag har haft henne längst och hon är bara så himla underbar! Hon lärde mig allt om vad det handlar om att ha kaninungar, hon har fått tre fina kullar och varit en jätte duktig mamma. :) Hon är den bästa kaniner jag någonsin har haft, jag kommer aldrig att glömma henne! Hon börjar ju bli gammal nu, men jag ser fram emot många fina år till med henne!
 
Lite tjock är hon också, men det får man faktiskt vara när man är gammal !
 

Kommentarer
Postat av: Greta

Hihi, vilken sötis!:)

sv: Jo, jag tycker torven funkat bra. Lite svårt få ur precis allt bara när man städade^^ Svalt är det då också och helt okej. :)

2012-06-22 @ 21:14:12
URL: http://kaninbodan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0